10 تا از بهترین سگ های نگهبان

یکی از وظایف بهترین سگ نگهبان در طول تاریخ، پاسبانی و محافظت از محوطه مدنظر و صاحبش در مقابل دیگر حیوانات و انسان های غریبه بوده است. البته سگ های امروزی و مدرن به صورت غریزی دوست دارند از خانه یا آپارتمان صاحب خود نگهبانی دهند. اما غریزه هشدار، مراقبت و فراری دادن افراد غریبه در بعضی از نژادها مسم تر و قوی تر است. بنابراین نیاز به معرفی بهترین سگ های پاسبانی الزامی است. در ادامه این مطلب به معرفی بهترین سگ نگهبان دهکده حیوانات می پردازیم. 

10 تا از بهترین سگ های نگهبان

افرادی که به دنبال سگ بی باک و قوی جهت مراقبت از خانواده و خانه خود هستند، بهترین سگ نگهبان گزینه مناسبی است. زیرا سگ های نگهبان خیلی وفادار بوده و با غریزه های محافظتی مانند دوربین مداربسته بی سیم در محیط باز عمل خواهند کرد. درنتیجه آرامش را در طول شبانه روز برای صاحب خود فراهم می نمایند. همچنین سگ های نگهبان علاوه بر مطلع ساخت صاحب خود از ورود بازدید کنندگان، به آن ها نیاز این هشدار را داده که وضعیت خطرناک است. برخی از این سگ ها نیز جزء دوست داشتی ترین و پرطرفدارترین سگ های اطراف هستند که با وجود جثه بزرگ، از دامن یا شلوار صاحب خود بالا می روند. پس سگ های گارد هنگامی که در حال نگهبانی نیستند، مهربان بوده و انتظاری به غیر از رد و بدل کردن محبت را ندارند.

10 تا از بهترین سگ های نگهبان

 

معرفی و بررسی 10 مورد از بهترین سگ نگهبان

10 مورد از بهترین سگ نگهبان که در زیر معرفی و بررسی می گردد، علاوه بر محافظت از خانواده می تواند از سایر حیوانات خانگی و گله نیز محافظت نماید.

بهترین سگ نگهبان - سگ ژرمن شپرد

ژرمن یکی از نخستین نژادهایی است که هر فرد با شنیدن واژه سگ نگهبان به آن فکر می کند. پلیس ها به این سگ خیلی علاقه داشته که دلیل آن وفاداری و آموزش آسان آن است. همچنین از قدرت گاز گرفتن بالایی برخوردار بوده که فورا مهاجم را از صاحب یا ملک دور می کند.

سگ گریت دین

سگ گریت دین عظیم الجثه بوده که به آسانی ترس و وحشت را به بازدیدکنندگان و جنایت کاران انتقال می دهد. این سگ در اوایل برای شکار پرورش داده می شود که به دلیل مهربانی، شیرینی و وفاداری زیاد به عنوان سگ نگهبان انتخاب گردید.

سگ گریت دین

بهترین سگ نگهبان – سگ سرابی

نژاد سگ سرابی به آذربایجان شرقی باز می گردد که به علت جنگندگی و قدرت زیاد از محبوبیت بالایی برخوردار است. این سگ با استخوان های سنگین و جثه بزرگ یک سگ نگهبان عالی برای گله و باغ محسوب می شود.

سگ گریت پیرنه

این سگ در اوایل نقش سگ محافظ دام داشته که به مرور زمان در پروسه سگ درمانی مورد استفاده قرار گرفت. البته غریزه محافظتی خیلی قوی دارند که بهترین گزینه برای سگ های نگهبان هستند. همچنین محافظه کار، بی باکی و صبر از ویژگی های بارز آن ها است.

سگ روتوایلر

اندام سگ روتوایلر به گونه ای است که خود را به عنوان سگ گارد محافظ و شرور معرفی می نماید. البته در عین حال یک حیوان خانگی مهربان نیز است. همچنین از هوش بالایی برخوردار بوده که در پلیس ارتش نیز خدمت می کند.

سگ روتوایلر

سگ قفقازی

یکی از سگ های نگهبان خیلی جدی همان نژاد قفقازی بوده که هم‌زمان بسیار جسور، اعتماد نفس بالا زمان احساس تهدید، خطرناک و نترس است. البته در برابر حیوانات خانگی و سایر افراد خانواده مهربان، فداکار، دوست داشتنی و نرم است. همچنین سگ قفقازی از اندام و ظاهری شبیه شیر برخوردار بوده که حتی با گرگ و خرس نیز می جنگد.

سگ قدرجونی

نژاد این سگ به شهر قهدریجان از حومه فلاورجان اصفهان بر می گردد و نژاد کاملاً ایرانی است. سگ قدرجونی با افراد غریبه و دیگر حیوانات بداخلاق بوده و در کمترین فرصت به آن ها آسیب می رساند. البته باوجود خلق و خوی وحشی، مهربانی افراطی را نصیب صاحب خود می کند و خیلی مطیع است.

سگ قدرجونی

سگ مالینویز بلژیکی

سگ مالینویز بلژیکی شباهت بالایی با ژرمن شپرد دارد که در اوایل نقش سگ گله را ایفا می کرد. ولی امروزه این نژاد از سگ به عنوان حیوان نظامی و پلیس در خدمت مردم است. همچنین سگ نگهبان مالینویز خیلی پرانرژی و ورزشکار بوده که برای افزایش سلامت و شادی به تحریک ذهنی و ورزش نیاز دارد. این سگ از جثه کوچکی برخوردار بوده که در عین حال بسیار جنگجو است.

سگ باکسر

باکسرعضلانی و عظیم جثه دیگر نیازی به بررسی و معرفی نداشته و جزء محبوب و معروف ترین نژادها روی زمین هستند. زیرا بدنه تنومند و عضلانی به تنهایی صاحب و ملک را از شر مزاحمان حفظ می نماید. همچنین باکسرها به سگ های وفادار، قدرتمند، هوشیار و نترس معروف بوده و در عین حال نیز دوستانه و بازیگوش هستند.

سگ باکسر

سگ بولماستیف

ظاهری خشن و وحشتناک این سگ به تنهایی کفایت کرده و آن را به یک سگ نگهبان تبدیل نموده است. پس زمانی که شخصیت وفادار و هوش بالای او در اولویت قرار می گیرد درجه بهترین سگ گارد را دریافت می نماید. البته این نژاد از سگ ها باوجود جثه قدرتمند و بزرگ، انرژی بالایی نداشته و با شرایط زندگی آپارتمانی نیز وفق داده می شوند.

لطفا نظرات خود را با خانواده دهكده حيوانات در ميان بگذاريد

تصاویر مجموعه
ساعات بازدید مجموعه
امکان بازدید همه روزه از مجموعه حتی روزهای جمعه و تعطیل
09123609467 شماره تماس - رفیعی
ساعات بازدید: 10 تا 19لطفا یک روز قبل از بازدید هماهنگ کنید