بهترین نژاد سگ برای افراد مبتدی

سگی را انتخاب کنید که با روش زندگی شما سازگار باشد. اگر بدنبال یک نژاد سگ تنبل هستید که آرام باشد، بهتر است از نژاد های پر انرژی دوری کنید. اگر بدنبال سگی هستید که با شما به دویدن بیاید، یک نژاد ورزشکار را انتخاب کنید. به سن ایده آل اولین سگتان توجه کنید. توله سگ ها مراقبت زیادی می خواهند، پس بهتر است یک سگ سن بالاتر را برای نگهداری انتخاب کنید، اگر نمی توانید از پس مراقبت از توله سگ بربیایید.

بهترین نژاد سگ برای مبتدی ها

نژاد های سگ زیادی در دنیا وجود دارند و از آنجا که همه سگ ها باهم متفاوتند، ولی هر نژاد ویژگی های شخصیتی تقریبا کلی دارد که میتوانیم در اینجا آنها را باهم مرور کنیم.

سگ اسپانیول کوچک یا بیکون فریزه

بیکون فریزه یک سگ کوچولوی سر به هوا ست که بیشتر شبیه یک توپ پنبه ای گرد است. این نژاد برای معاشرت عالی است. خیلی راحت تعلیم داده می شود و به هر نوع روش زندگی عادت می کند. اطمینان حاصل کنید که می توانید از پس هزینه های تیمار کردن این سگ پشمالو بر بیایید. این نژاد دارای پشم های زیاد است که باید مرتبا کوتاه و شانه شوند. این نوع نژاد برای خانواده های دارای فرزند یا زندگی آپارتمانی مناسب است. تمرینات اساسی روزانه برای این سگ، کافیست تا آن را شاد و سالم نگهدارد.

بهترین نژاد سگ برای افراد مبتدی

سگ باکسر

اگر به دنبال یک سگ پر انرژی و دارای ارتفاع متوسط هستید، نژاد باکسر گزینه ی خوبی است. اگر زندگی فعالی دارید این سگ مناسب شماست، چرا این نژاد به تمرینات زیاد و سخت نیاز دارد. باکسرهای جوان به راحتی تعلیم داده می شوند حتی اگر بیش فعال باشند. نژاد باکسر ها طوری است که ذاتی نگهبان هستند و از خانه و فرزندان آن خانه به خوبی حمایت می کنند.

بهترین نژاد سگ برای افراد مبتدی

سگ شوالیه شاه چارلز اسپانیل (کاوالیه)

این نژاد بسیار با محبت و شیرین با ظاهری شبیه به یک توله سگ است. انرژی حد وسط و نرمال در این نژاد، باعث می شود تمرینات اساسی روزانه برای سلامتی آن کافی باشد. این نژاد به تیمار کردن زیاد نیاز ندارد، ولی موها برای جلوگیری از گره خوردن باید مرتبا شانه شوند. کاوالیه بسیار زیبا و مراقب و آرام است و خیلی راحت با همه به خصوص کودکان کنار می آید.

بهترین نژاد سگ برای افراد مبتدی

سگ شکاری طلایی

این نژاد لازمه ی هر خانواده است. نژاد طلایی با اندازه متوسط، سگی شاد، مراقب، با محبت، وفادار و فعال است. این نژاد بسیار باهوش است و با بیشتر خانواده ها کنار می آید. برای جلوگیری از کسلی و همچنین برای سلامتی، این سگ به تمرینات روزانه کافی و جدی نیاز دارد. سگ طلایی از وقت گذراندن با خانواده ها لذت می برد و کودکان را دوست دارد. نژاد سگ شکاری طلایی به عنوان محبوبترین نژاد شناخته شده است.

بهترین نژاد سگ برای افراد مبتدی

سگ پودل

پودل یک نژاد سگ محبوب و مشهور و قابل تطبیق با هر شرایطی است و در سه اندازه ی عروسکی، مینیاتوری و استاندارد وجود دارد‌. این سگ به تیمار کردن مرتب و کوتاه کردن پشم های فرفری آن نیاز دارد. پودل نژاد باهوشی است و به هر آموزشی به خوبی پاسخ می دهد. این نژاد خیلی فعال است و نیاز به تمرینات روزانه متوسط دارد.

بهترین نژاد سگ برای افراد مبتدی

سگ پاپیلون

نگذارید اندام ریزه پیزه ی این نژاد شما را گول بزند! پاپیلون ها بسیار پر طاقت و فعال هستند. این سگ بامزه هم می تواند آرام روی پای شما قرار بگیرد یا شریک ورزش های شما شود. این نژاد بازی کردن را دوست دارد و به تیمار کردن کمی نیاز مند است. پاپیلون های شاد و دوست داشتنی با خانواده ها و کودکان به خوبی کنار می آیند ولی خردسالان باید به آرامی با آنها رفتار کنند.

بهترین نژاد سگ برای افراد مبتدی

سگ پومرانیا

پومرانیا یک نژاد پشمالو است که خوشبختانه پشم های زیاد آن نیاز به تیمار کردن چندانی ندارد و لازمه ی آن شانه کردن روزانه ی آنها است. برای شاد نگهداشتن این سگ ها، لازم است تمرینات روزانه با آنها انجام شود. پومرانیا ها به تعلیم نیاز دارند و بدون آن، روی لجباز و وحشی آنها نمایان می شود. این نژاد معمولا یک صاحب را می پسندد و با خانواده ها به خوبی کنار نمی آید‌.

بهترین نژاد سگ برای افراد مبتدی

لطفا نظرات خود را با خانواده دهكده حيوانات در ميان بگذاريد

تصاویر مجموعه
ساعات بازدید مجموعه
امکان بازدید همه روزه از مجموعه حتی روزهای جمعه و تعطیل
09123609467 شماره تماس - رفیعی
ساعات بازدید: 10 تا 19لطفا یک روز قبل از بازدید هماهنگ کنید