تبدیل سگ ولگرد به سگ نگهبان

جالب است بدانید سگ بومی، قوی ترین سگ شناخته شده است. برای تبدیل سگ ولگرد به سگ نگهبان بهتر است از زمان توله بودن سگ شروع کنید. توجه داشته باشید برای تبدیل سگ ولگرد به سگ نگهبان به هیچ عنوان نباید در آپارتمان و خانه نگهداری شود. سگ ولگرد به نوعی سگ بومی است و در میان نژادهای مختلف قوی ترین سگ و مناسبت ترین سگ برای نگهبانی است. تبدیل سگ ولگرد به سگ نگهبان از این جهت مناسب است که، سگ ولگرد با خطرات و شرایط آب و هوای، کمبود غذا و... بزرگ شده است. شرایط سختی که سگ ولگرد پشت سر گذاشته است باعث می شود قوی شود.

تبدیل سگ ولگرد به سگ نگهبان

تربیت آموزش رفتار به سگ ولگرد برای نگهبانی

برای تربیت آموزش رفتار به سگ ولگرد برای نگهبانی اول باید طبق برنامه به سگ غذا بدهید. خوراک و غذای سگ ولگرد در خیابان و.. منظم نیست. قبل از هر کاری باید هر روز طبق ساعت معینی به سگ غذا بدهید تا وعده های غذایی سگ منظم شود. لازم است روزانه حداقل چهار مرتبه سگ را به بیرون ببرید. صبح زود، شب قبل از خواب، بعد از هر وعده غذایی، قبل از اینکه سگ را در باکس تنها بگذارید، حتماً سگ را به گردش ببرید. اگر شما وقت ندارید که سگ را به بیرون ببرید حداقل بعد از ظهر یک ساعت بیرون ببرید. بیرون بردن سگ، برای تربیت آموزش رفتار به سگ ولگرد برای نگهبانی مهم است. یک مکان برای نگهداری سگ در نظر بگیرید که به طور منظم بتواند در آن ادرار و مدفوع کند و بتواند ادرار و مدفوع خود را دفع کند. محل استراحت سگ باید محیطی آرام و محافظت شده باشد. سگ ولگرد به فضای باز عادت دارد به همین خاطر دستشویی خود را هر جای انجام می دهد. به همین خاطر در ابتدا سگ ولگرد برای آموزش دستشویی واکنش نشان داد. یک روزنامه یا پد را برای سگ انتخاب کنید که سگ روی آن دستشویی کند.
یکی از عوامل مهم در تربیت آموزش رفتار به سگ ولگرد برای نگهبانی تشویق کردن سگ است. هرگاه به سگ دستوری را آموزش می دهید برای سگ تشویقی قرار دهید. هر کار درست و حذف هر خطایی برای سگ تشویقی قرار دهید. یکی دیگر از نکات مهم در مورد تربیت آموزش رفتار به سگ ولگرد برای نگهبانی بعد از آموزش 15 دقیقه برای سگ آزادی قرار دهید تا آزاد باشد.

تربیت آموزش رفتار به سگ ولگرد برای نگهبانی

نکات طلایی در تربیت سگ نگهبان

علاوه بر موارد گفته شده باید نکات طلایی در تربیت سگ نگهبان را هم رعایت کنید. در ادامه نکات طلایی در زمان آموزش در تربیت سگ نگهبان را خواهیم گفت:

  • باید زمان مشخصی را برای تربیت سگ نگهبان در نظر بگیرید. نباید زمان آموزش نامنظم و بی قاعده باشد.
  • زمان آموزش باید یکنواختی در عمل داشته باشد.
  • زمان آموزش نباید طولانی باشد هر بار حداکثر ربع ساعت شود.
  • در زمان آموزش برای تبدیل سگ نگهبان باید فقط به آموزش اختصاص دهید و آن را به کارهای دیگر و بازی اختصاص ندهید.
  • تن صدای خود را هنگام آموزش تغییر دهید و قوی کنید تا سگ بفهمد زمان آموزش با سایر زمان ها تفاوت دارد.
  • آموزش باید بدون عصبانیت و خشم انجام شود.
  • آموزش را منطقی و با اهداف مشخص پیش ببرید. قبل از هر آموزش نوع عملی که قرار است یاد بدهید را مشخص کنید و مرحله به مرحله انجام دهید.
  • آموزش را با کارهای کوچک شروع کنید.
  • مربی باید یک نفر باشد و هر جلسه فقط یک آموزش باید انجام شود. به افراد دیگر بخواهید آموزش به سگ ندهند یا حداقل آموزشی که شما می دهید را با سگ تمرین کنند، آموزش های چندگانه باعث گیج شدن سگ بشوند.
  • دستورات نا صحیح، دلسوزی بیش از حد و بازی های نامناسب باعث می شود تربیت تربیت سگ نگهبان خدشه دارد.

نکات طلایی در تربیت سگ نگهبان

سخن آخر
تبدیل سگ ولگرد به سگ نگهبان یکی از شیوه های رایج در جهان است. سگ ولگرد برای نگهبانی گزینه ی مناسبی است. تربیت آموزش رفتار به سگ ولگرد برای نگهبانی نیاز به صبر و حوصله، دقت و مهارت دارد. شما بار رعایت نکات طلایی در تربیت سگ نگهبان به راحتی از یک سگ ولگرد بی ارزش، یک سگ نگهبان و قیمتی بسازید.
مجموعه دهکده حیوانات مرکز تخصصی پرورش سگ در ایران است. اولین و بزرگ تری مرکز پرورش سگ است. این مجموعه به صورت تخصصی پرورش سگ پلیس، سگ نگهبان و سگ گارد است. دارای مجوز رسمی از جهاد کشاورزی است. برای خرید سگ نگهبان دهکده حیوانات به وب سایت این مجموعه مراجعه کنید.

لطفا نظرات خود را با خانواده دهكده حيوانات در ميان بگذاريد

تصاویر مجموعه
ساعات بازدید مجموعه
امکان بازدید همه روزه از مجموعه حتی روزهای جمعه و تعطیل
09123609467 شماره تماس - رفیعی
ساعات بازدید: 10 تا 19لطفا یک روز قبل از بازدید هماهنگ کنید