آشنایی با  علائم گرسنگی سگ

بدون شک سگ ها هم مانند موجودات دیگر گرسنه می شوند و به همین دلیل اگر شما سگ خانگی دارید باید با علائم گرسنگی سگ آشنایی داشته باشید تا بتوانید غذای او را آماده سازید. برخی از نشانه ها وجود دارد که با مشاهده آنها در سگتان به خوبی می توانید متوجه شوید که او گرسنه است و نیاز شدیدی به غذا دارد، شما با آشنایی علائم گرسنگی سگ می توانید غذاهایی را که سگ شما میلی می کند را آماده سازید تا گرسنگی او برطرف شود. برای آشنایی بیشتر با علائم گرسنگی سگ در ادامه با دهکده حیوانات همراه ما باشید تا برخی از نشانه های آن را بیان کنیم تا اطلاعات شما در این مورد بیشتر شود.

علائم گرسنگی سگ چیست

همانطوری که بیان نمودیم شما به خوبی متوجه شدید که علائم گرسنگی سگ در اینکه آنها نشان دهند گرسنه هستند بسیار اهمیت دارد و شما زمانی که این علامت ها را مشاهده کنید، می توانید متوجه گرسنگی او شوید، برخی از مهمترین این نشانه ها عبارت است از :

لیس زدن بیش از حد و بیرون ماندن زبان

اینکه سگ ها به طور دائمی و همیشگی مشغول لیس زدن هستند، امر بسیار طبیعی به شمار می رود، ولی باید بدانید که این لیس زدن گاهی اوقات بیش از حد توسط سگ ها انجام می شود که این یکی از علائم گرسنگی سگ به شمار می رود. شما زمانی که با دقت بیشتری به سگ خود نگاه می کنید می توانید به خوبی متوجه شوید که سگ شما نیاز به غذا دارد و یا اینکه مشکل لیس زدن او چیز دیگری است. برخی مواقع زبان سگ به طور دائم بیرون است که این حرکت او نشانه تشنه بودن سگ می باشد.
لیس نزدن

یکی دیگر از علائم گرسنگی سگ که شما شاید این نشانه را زیاد مشاهده کرده باشید، این است که گاهی اوقات او هیچ کاری نمی کند و ساکت در جایی می نشیند، در واقع باید بدانید که این امر نشانه خوبی نیست و او دیگر توانایی ندارد برای اینکه به شما بفهماند گرسنه است تلاش کند. سگ ها زمانی که بیش از اندازه گرسنه می شوند شاید بسیار ساکت شوند و در گوشه ای بسیار ساکت بنشینند.
اشتیاق بیش از حد و دم تکان دادن

یکی دیگر از علائم گرسنگی سگ این است که اگر شما نزدیک او شوید، بیش از حد برای شما دم تکان می دهد و یا اینکه اشتیاق زیادی برای اینکه به شما بفهماند گرسنه است دارد. در واقع این دم تکان دادن از شدت علاقه و وفاداری او هم نیز می باشد، ولی با این وجود گاهی اوقات شاید نشانه گرسنگی او باشد، به همین دلیل شما نباید از این نشانه و علامت هم غافل شوید.

علائم گرسنگی سگ

آشنایی با گرسنگی سگ

برای آشنایی با علائم مختلف گرسنگی سگ باید با یک سری موارد آشنا شوید که اگر با آن آشنایی نداشته باشید با مشکل مواجه می شوید. از آنجایی که زبان حیوانات با زبان انسان بسیار متفاوت است از این رو حیوانات با عکس العمل های گوناگون تلاش می کنند تا به صاحبان خود بفهمانند که گرسنه هستند.

نفس نفس زدن

بدون شک شما در بسیاری از سگ ها مشاهده نموده اید نفس نفس می زنند و زبانشان هم بیرون است. البته گاهی اوقات زمانی که سگ شما زیاد فعالیت کرده است هم شاید نفس نفس بزند، ولی اگر بدون فعالیت کردنی سگ شما شروع به نفس نفس زدن نمود و با چشمانش به شما نگاه کرد باید بدانید که این کار او یکی از علائم گرسنگی سگ به شمار می رود و باید برای او غذایی را تهیه کنید تا میل کند. بیشتر کسانی که سگ های خانگی دارند می توانند این نشانه را در سگ های خود مشاهده کنند، به همین دلیل متوجه شدن آن بسیار آسان است و سریع شما می توانید غذای سگ را آماده کنید.
تغییرات رفتاری

تغییرات رفتاری در سگ شما یکی دیگر از نشانه ها و علائم گرسنگی سگ به شمار می رود، برخی از سگ ها زمانی که گرسنه می شوند، حرکات و رفتارهایی را از خودشان نشان می دهند که شاید برای شما عجیب باشد، این رفتارها و حرکت ها را باید جدی بگیرید و به آنها توجه کنید. اگر می خواهید به خوبی متوجه شوید که تغییر حرکت و رفتار های سگ شما از علائم گرسنگی سگ می باشد باید برای او غذا بیاورید و یا اینکه به او بگویید برایت غذا بیاورم، در این صورت می توانید اشتیاق او را برای غذا خوردن مشاهده کنید و به او غذایش را بدهید. در واقع باید بدانید متوجه شدن علائم گرسنگی سگ لذت بسیاری برای صاحبان سگ دارد.

لطفا نظرات خود را با خانواده دهكده حيوانات در ميان بگذاريد

تصاویر مجموعه
ساعات بازدید مجموعه
امکان بازدید همه روزه از مجموعه حتی روزهای جمعه و تعطیل
09123609467 شماره تماس - رفیعی
ساعات بازدید: 10 تا 19لطفا یک روز قبل از بازدید هماهنگ کنید