کین کورسو خلق و خو

 کین کورسو، که به عنوان ماستیف ایتالیایی نیز شناخته می شود، حیوان بسیار با ابهت و با بدن بزرگی است که در گذشته از او برای شکار کردن استفاده می شد اما امروزه به عنوان حیوان خانگی مورد استقبال قرار می گیرد. به طور کلی خلق و خوی کین کورسو در طول زمان شکل می گیرد. از همان دوره 13 تا 20 روزگی باید با او روزانه چند دقیقه حرف زد. دوره 21 تا 23 روزگی اولین مرحله یادگیری اجتماعی شدن است. 3 تا 5 هفتگی دوره اولیه حضور اجتماعی است. 6 تا 12 هفتگی دوره اجتماعی شدن ثانویه است. 21 تا 49 روز، توله سگ رفتار های خاص (گزش، تعقیب، پارس کردن، دعوا و وضعیت بدن) را می آموزد که باعث می شود او سگ شود. او یاد می گیرد که نظم و انضباط را از مادر بپذیرد و موقعیت ها را اطاعت می کند. 10 تا 16 هفته یادگیری برای رقابت و کنار آمدن است که مرحله تسلط اجتماعی است. 6 تا 14 ماهگی دوره ترس است که نباید به او نشان داد که ترسیده است بلکه باید به او اعتماد به نفس داد.

خلق و خو سگ کین کورسو

این نژاد هنگامی که فضای زیادی برای دویدن داشته باشد بسیار خوشحال می شود. از این جهت برای زندگی در شهر یا برای صاحب سگ تازه کار مناسب نمی باشد. او قدرتمند و ورزشکار است و حیوان خانگی مناسب برای افرادی می باشد که دارای حیاط های بزرگ و ایمن هستند. به کین کورسو باید وظایفی را داد تا انجام دهد؛ در غیر این صورت، آن ها ممکن است راه های مخصوص به خود را احتمالاً با رفتار مخرب برای کاهش کسلی خود پیدا کنند. اگر بتوانید فضای کافی، ورزش و تمرین زیادی به سگ خود بدهید، ممکن است این نژاد برای شما عالی باشد.
کین کورسو یک حیوان باهوش و زیرک است و به یک صاحب باهوش نیز احتیاج دارد. او به انسانی احتیاج دارد که رهبر خوبی باشد و بتواند مدت زیادی با او پیاده روی کند؛ همچنین کسی که با میل خود، مبل و تختخوابش را با این سگ به اشتراک بگذارد. این سگ ها عاشق محبت هستند و وقتی احساساتی می شوند، وزن بدنشان را (تا 80 کیلوگرم) به شما نزدیک و تحمیل می کنند. آن ها از طریق چهره ی گیرای خود احساسات و حالت خود را بیان می کنند. کین کورسو با چهره ی با ابهت و حضور باشکوهش هر گونه مزاحمی را دور نگه می دارد.

خلق و خو سگ کین کورسو
کین کورسو به رهبری احتیاج دارد که بتواند بدون استفاده از زور یا ظلم و با ثبات رفتاری محکم او را راهنمایی کند. او می خواهد در نزدیکی شما باشد، اما از نظر تماس جسمی زیاد خواستار آن نیست. او قبل از هر چیز یک سگ نگهبان است و مسئولیت های خود را جدی می گیرد. از سطح فعالیت متوسطی برخوردار است و نیاز به کاری برای انجام آن دارد، که این می تواند از همراهی شما با پیاده روی تا فعالیت های آموزشی روزانه باشد. همچنین باید او را از تعقیب و قتل گربه ها یا سگ های کوچک متعلق به همسایگان منع کرد. کین کورسو دوستدار اراضی بزرگ است، بنابراین برای نگه داشتن او در املاک شخصی خود نیاز به یک حصار مستحکم دارید. حصار زیرزمینی هرگز برای این نژاد مناسب نیست.

تماس بگیرید توله کن کورسو فوق العاده اصیل - Kk100
تماس بگیرید سگ کن کورسو بلو
تماس بگیرید سگ کن کورسو ایتالیایی
تماس بگیرید سگ کنکورسو CC-101

علایق سگ کین کورسو

مثل هر سگ، توله سگ های کین کورسو نیز جویدن را دوست دارند و به دلیل اندازه آن ها می توانند آسیب های بسیاری را وارد کنند. تا زمانی که به بلوغ قابل اعتماد نرسیده اند اداره خانه را به آنها ندهید. کین کورسو می تواند نسبت به سایر سگ ها، بخصوص از همان جنس، رفتار خصمانه ای داشته باشد. یک کین کورسو به احتمال زیاد شروع به دعوا نخواهد کرد، اما فرار هم نمی کند. او نه یک جنگنده حرفه ای و نه یک آماتور است.
کین کورسو خانواده خود را دوست دارد و باید زمان زیادی را در کنار خانواده خود بگذراند. راندن یک کین کورسو در حیاط و توجه کمی به او و یا عدم توجه به آن نه تنها بی رحمانه است بلکه می تواند منجر به پرخاشگری و رفتار مخرب شود. یک کین کورسو بدون حضور اعضای خانواده اش، به ویژه کم سن ها رنج می برد. به نظر می رسد او می داند که در حول آن ها، تاکتیک خود را تغییر داده و فوراً آرام می شود.
این نژاد دلبستگی عمیقی به انسان دارد که به علت ذات آن است. یک کین کورسوی خانگی نسبت به كوچكترین اعضای خانواده و بچه ها وابستگی خاصی دارد.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:

خصوصیات سگ کن کورسو

لطفا نظرات خود را با خانواده دهكده حيوانات در ميان بگذاريد

تصاویر مجموعه
ساعات بازدید مجموعه
امکان بازدید همه روزه از مجموعه حتی روزهای جمعه و تعطیل
09123609467 شماره تماس - رفیعی
ساعات بازدید: 10 تا 19لطفا یک روز قبل از بازدید هماهنگ کنید