مقایسه سگ هاسکی و ژرمن

بسیاری از افراد هنگام خرید سگ دچار سرگیجه می شوند؛ به گونه‌ای که نمی دانند بین نژادهای فراوان کدام یک را انتخاب کنند. هیچگاه گول ظاهر سگ ها را نخورید. بسیاری از سگ های زیبا و دوست داشتنی می‌توانند برای شما یک زندگی کابوس بار را رقم بزنند. دلیل آن هم خصوصیات رفتاری آنهاست. پس بهتر است هنگام خرید تمامی گزینه ها را مد نظر قرار داده و با بررسی جزئیات آنها بهترین نژاد را خریداری کرد. در بین گونه های مختلف دو نژاد هاسکی و ژرمن از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند. میزان خرید آنها توسط علاقمندان به سگ نیز نسبتاً برابر بوده و انتخاب آنها به سلیقه افراد بر می گردد. اما بد نیست تفاوت‌های این دو نژاد محبوب را بدانید.

خصوصیات میکس ژرمن و هاسکی

سگ های‌ ژرمن و هاسکی خصوصیات اخلاقی منحصر به فردی دارند که در ادامه به معرفی هر یک می پردازیم:

  • معرفی نژاد سگ ژرمن: میکس ژرمن را باید یکی از معروف ترین سگهای دنیا دانست. دلیل این امر هم هوش و ذکاوت و از همه مهمتر توانایی بسیار بالای آن ها است. ژرمن ها در دسته سگهای کاری قرار می گیرند. شجاعت و از خود گذشتگی بسیار بالای آنها باعث شده است تا خیلی از افراد، نژاد ژرمن را یک قهرمان بلامنازع در سگ ها بدانند. از این سگ به عنوان یک همکار نمونه در نیروهای نظامی و پلیس استفاده می شود. آنها توانایی بالایی در نجات و جستجو، شناسایی مواد مخدر و شناسایی مظنونین دارند.
  • معرفی نژاد هاسکی: سگ هاسکی به سگ فرار معروف است. چرا که علاقه خاصی به فرار کردن و ماجراجویی دارد. کافیست تا گوشه ای از درب منزل را باز بگذارید‌. آنها در یک چشم به هم زدن غیب شده و به دنبال سرنوشت خود می روند. در برخی از گزارش های منتشر شده از پلیس آمریکا، سالانه بیش از هزاران سگ هاسکی از خانه فرار می کنند و در مناطق مختلف یافت می شوند. از مهمترین خصوصیات اخلاقی سگهای هاسکی می توان به آگاهی، مهربانی، وفاداری، انرژی زیاد و بازیگوشی آنها اشاره کرد. آنها علاقه زیادی به جویدن اشیا و لیس زدن های مکرر دارند. در امر پرش نیز بسیار قهار بوده و می توانند تا چندین متر به هوا بپرند.

1,200,000 تومان سگ هاسکی سفید - H101 اضافه به سبد خرید
تماس بگیرید سگ ژرمن بلک - G102
تماس بگیرید هاسکی چشم یخی - H102
تماس بگیرید سگ ژرمن بلک مو بلند - G103

خصوصیات میکس ژرمن و هاسکی

تفاوت های سگ هاسکی و ژرمن

سگ های هاسکی به راحتی با سایر نژاد ها ارتباط برقرار می کنند. این در حالی است که ژرمن‌ها در این امر کمی محتاطانه عمل می‌کنند. موهای سگ های ژرمن و هاسکی به راحتی اصلاح می شود. آنها دارای موهای یکدست و نرم هستند که همین امر در نظافت آنها تاثیر مثبت گذاشته است.
اصلی ترین تفاوت سگ های ژرمن و هاسکی در نوع تربیت آنهاست. سگ های ژرمن به راحتی تربیت شده و در مقابل صاحبان خود هیچ مقاومتی نشان نمی دهند. این در حالی است که هاسکی ها به شدت بازیگوش بوده و هیچ علاقه‌ای به حرف شنوی ندارند. آنها علاقه زیادی به مستقل بودن دارند و جز خودشان به حرف کسی گوش نمی دهند. امری که تربیت آنها را سخت می کند.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:

چگونه سگ هاسکی را تربیت کنیم

لطفا نظرات خود را با خانواده دهكده حيوانات در ميان بگذاريد

تصاویر مجموعه
ساعات بازدید مجموعه
امکان بازدید همه روزه از مجموعه حتی روزهای جمعه و تعطیل
09123609467 شماره تماس - رفیعی
ساعات بازدید: 10 تا 19لطفا یک روز قبل از بازدید هماهنگ کنید