بهترین سگ آپارتمانی برای کودکان

سگ ها می توانند برای بچه ها دوست بسیار خوبی باشند، نه تنها آنها منبع عشق بی قید و شرط هستند، بلکه می توانند همکاری و مسئولیت پذیری را به کودکان آموزش دهند. هنگام انتخاب یک سگ برای خانواده خود، لازم است که به سبک زندگی و سن فرزندانتان توجه کنید. بعضی از نژاد های سگ صبور هستند، برخی دیگر می توانند بی وقفه بازی کنند و برخی دیگر به طور طبیعی از کودکان محافظت می کنند.
در بعضی اوقات ممکن است شما مجبور باشید با کودکانتان تمرین هایی انجام دهید و به آنها بیاموزید چگونه با عضو جدید خانواده ارتباط برقرار کنند. در اینجا به بررسی چند سگ آپارتمانی که برای کودکان مناسب هستند می پردازیم.

بهترین سگ های آپارتمانی برای بچه ها

این نژاد از سگ ها اعتماد به نفس بالایی دارند، آنها باهوش، مهربان و وفادار هستند. همچنین آنها بسیار صبور هستند و می توانند دوست بسیار خوب و مناسبی برای کودکان باشند. در حالی که این نژاد از سگ ها به ورزش زیادی نیاز دارند، همانند بچه ها عاشق بازی کردن هستند، که این امر برای بچه های کوچک بسیار خوب است.
آنچه که این سگ ها را جذاب می کند، مطیع بودن آن ها است. سگ های نژاد تریور طلایی دو مرتبه در هفته باید تمیز شوند. تمایل این سگ ها به ماندن در خانه آن ها را تبدیل به یکی از بهترین سگ های آپارتمانی می کند.

بهترین سگ آپارتمانی برای کودکان

  • سگ نژاد بولداگ

اگر شما به دنبال یک توله سگ فداکار، صبور که با محبت نسبت به بچه ها رفتار می کند هستید، شما نیازمند نژاد بولداگ هستید. البته این نژاد برای عنوان پر انرژی ترین سگ، هیچ جایزه ای کسب نمی کند. این نژاد از سگ ها، بسیار صمیمی نسبت به بچه ها و وفادار هستند و به راحتی با سگ های دیگر ارتباط برقرار می کنند. بولداگ ها به دلیل سازگاری با کودکان، برای محافظت از آنها بسیار مناسب هستند.

بهترین سگ آپارتمانی برای کودکان
این سگ ها مانند سگ های دیگر نیاز به نظافت دارند و شما باید لای چین و چروک های پوستشان را تمیز کنید تا چین و چروک های صورتشان آلوده به گرد و خاک نباشد.

تماس بگیرید گلدن رتریور اصیل - Gr102
تماس بگیرید توله بولداگ انگلیسی - B100
تماس بگیرید سگ بولداگ آمریکایی - B200
تماس بگیرید توله گلدن رتریور کرمی رنگ - GR51

نژاد های بی خطر سگ برای کودکان

کودکان صرف نظر از سنشان می توانند هنگام بازی کردن با حیوان های خانگی خشن باشند، و یا اینکه از حیوان های خانگی بترسند. به همین دلیل ممکن است شما بخواهید یک سگ به اندازه کافی صبور را به خانه بیاورید. شما همچنین یک سگی را می خواهید که کوچک باشد و شما را نترساند، بنابراین اگر می خواهید بهترین دوست را برای کودک و خانواده تان انتخاب کنید، این سگ ها را که برای بچه ها بی خطر هستند، بررسی کنید.

  • سگ نژاد بیگل

اندازه کوچک و خلق و خوی آرام سگ های این نژاد، آنها را به یک انتخاب عالی برای خانواده هایی که بچه های کوچک دارند تبدیل کرده است. اگر کودکان شما عاشق فضای بیرون هستند، بیگل ها بهترین انتخاب و همراه برای کودکانتان هستند، زیرا چیزی نیست که آنها بیشتر از کاوش در خارج از خانه و بازی کردن دوست داشته باشند.
آنها برای بازی کردن هیچ گاه خسته نمی شوند. این سگ ها بسیار باهوش و صمیمی با کودکان هستند و می توانند با بچه ها رابطه بسیار خوبی داشته باشند. این نژاد از سگ ها مانند بسیاری از نژاد های دیگر ریزش مو دارند و به همین دلیل نیاز به حمام مکرر دارند.

بهترین سگ آپارتمانی برای کودکان

  • سگ نژاد کالی

این نژاد از سگ ها بسیار آرام و قابل پیش بینی هستند و شما به ندرت رفتار نادرستی از آنها می بینید. این سگ ها برای خانواده هایی که بچه های کوچک دارند و یا آشنایی بسیار زیادی با سگ ها ندارند مناسب است.
سگ نژاد کالی بچه ها را دوست دارند و مدام می خواهند آنها را خوشحال کنند. آنها به دلیل روحیاتی که دارند، از خانواده خود محافظت می کنند. این نژاد از سگ ها بسیار باهوش و حساس هستند، بنابراین شما در هنگام آموزش آنها با مشکلی مواجه نخواهید شد. این نژاد از سگ ها مانند سگ های دیگر ریزش مو دارند و شما باید برای حفظ سلامتی خودتان و این موجودات دوست داشتنی، به نظافت آنها بپردازید.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:

بهترین سگ برای آپارتمان چیست

لطفا نظرات خود را با خانواده دهكده حيوانات در ميان بگذاريد

تصاویر مجموعه
ساعات بازدید مجموعه
امکان بازدید همه روزه از مجموعه حتی روزهای جمعه و تعطیل
09123609467 شماره تماس - رفیعی
ساعات بازدید: 10 تا 19لطفا یک روز قبل از بازدید هماهنگ کنید