پارک سگ چیست

خیلی از افراد از سگ به عنوان حیوان خانگی نگهداری می کنند. برای نگهداری، تربیت و آموزش این حیوان محوطه هایی با دیواره های فلزی، چوبی، پارچه ای و یا پلاستیکی در بازار موجود است که به آن پارک سگ می گویند. به عبارتی پارک سگ در واقع محوطه ای است که سگ را درون آن نگه می دارند تا بتوانند حریم خاصی را برایش فراهم کنند و در آن حریم آن را آموزش داده و کنترل و نگهداری کنند. 

مزایای داشتن پارک سگ

داشتن پارک سگ دارای مزایای زیر است :

  • با داشتن یک پارک سگ در واقع شما برای سگتان یک حریم مشخص کرده اید و داشتن این حریم در تربیت توله سگ هایتان تاثیر بسزایی دارد.
  • سگ درون پارک سگ احساس امنیت بیشتری دارد و آنجا را مانند خانه خود امن می داند و از میزان شیطنت های نابجایش کم می شود.
  • سگ ها درون پارک سگ یاد می گیرند که کارهای خطرناک مرتکب نشوند و شما می توانید به سایر کارهایتان برسید در حالیکه از امنیت سگتان مطمئن هستید. اما نباید مدت تنها گذاشتن سگ درون پارک سگ خیلی زیاد باشد.

فرق پارک سگ و جعبه های نگهداری سگ

پارک سگ سقف ندارد و نسبت به جعبه های نگهداری سگ، فضای بزرگتری دارد. بنابراین سگ احساس آزادی عمل بیشتری دارد و زندگی در آن برایش راحت تر است.

فرق پارک سگ و جعبه های نگهداری سگ

نکاتی که هنگام خرید پارک سگ باید توجه داشت

  • در هنگام خرید یک پارک سگ مناسب برای توله سگتان باید به مقدار فضایی که ارائه می دهد، توجه کنید. فضای داخل پارک سگ باید طوری باشد که سگ در آن احساس راحتی کند و امکانات دیگر تفریحی و تربیتی سگ از قبیل فضای خواب، وسایل بازی و غیره هم درون آن جا شود. توجه داشته باشید که جثه حال حاضر سگتان را ملاک قرار ندهید، زیرا سگتان رشد می کند و فضای بیشتری را نیاز خواهد داشت.
  • دقت نظر در انتخاب نوع جنس پارک سگ نیز بسیار مهم است. پارک سگ های موجود در بازار از جنس های مختلف مانند پارچه، فلز، چوب، پلاستیک و غیره ساخته شده اند. شما می توانید بسته به نوع نیاز خود یکی از آن ها را انتخاب کنید.
  • ارتفاع دیواره های پارک سگ ها متفاوت است و بهتر است متناسب با نژاد و سن و جثه سگتان یکی را انتخاب کنید. برخی از انواع سگ ها به راحتی از روی دیواره های پارک سگ می پرند، پس باید دیواره های بلندتری را برای آن ها انتخاب کرد.
  • بعضی از انواع پارک سگ دارای قطعات مجزا از هم است که با همدیگر مونتاژ می شوند و حمل و نقل این پارک ها و بزرگتر کردن فضایشان در آینده با اضافه کردن قطعات اضافی راحت تر است.

    وجود پارک سگ برای نگهداری توله سگتان می تواند بسیار کمک کننده باشد. پارک سگ هم حس آرامش و امنیت به سگ می بخشد و هم تربیت آن را راحت تر می کند. فقط به یاد داشته باشید کمی زمان می برد تا سگتان به این شرایط جدید عادت کند و این کار صبوری شما را می طلبد.
لطفا نظرات خود را با خانواده دهكده حيوانات در ميان بگذاريد

تصاویر مجموعه
ساعات بازدید مجموعه
امکان بازدید همه روزه از مجموعه حتی روزهای جمعه و تعطیل
09123609467 شماره تماس - رفیعی
ساعات بازدید: 10 تا 19لطفا یک روز قبل از بازدید هماهنگ کنید