بهترین همبازی برای سگ

سگ ها از جمله موجوداتی به شمار می روند که بسیار اجتماعی هستند. به همین علت علاقه فراوانی به زندگی گروهی دارند. نگهداری از سگ به صورت انفرادی ممکن است برایش بسیار دشوار باشد. علاوه بر این اگر از یک سگ تنها نگهداری کنید، متوجه می‌ شوید که کیفیت زندگی آن به شدت کاهش می یابد. در این بین شاید به دنبال پاسخ این سوال باشید که بهترین همبازی برای سگ چیست؟ هر چند اضافه کردن یک سگ جدید ممکن است بسیار لذت بخش باشد ولی چنانچه نتوانید آموزش های لازم را برای همزیستی آن ها ارائه دهید، ممکن است مشکلاتی در زندگی این حیوانات به وجود بیاورید.
تفاوتی ندارد که سگ شما چقدر اجتماعی یا مودب باشد. با توجه به غریزه این حیوانات، حسادت از جمله ویژگی‌ های بخش زیادی از آن ها شناخته می‌ شود. به همین علت هنگامی که قصد داشته باشید یک رقیب برای آن ها انتخاب کنید، با مشکلاتی در ابتدا مواجه خواهید شد. گاهی اوقات نگهداری همزمان دو سگ با توجه به خصوصیات رفتاری متفاوتی که دارند، دشوارتر از چیزی که به نظر می‌ رسد خواهد شد. با ما همراه باشید تا به شما راهنمای لازم را در این خصوص ارائه دهیم.

بهترین همبازی برای سگ

خرید دو سگ برای بازی با یکدیگر

نگهداری از حیوانات می تواند بسیار لذت بخش باشد. در عین حال اگر به دنبال این هستید که برای سگ خود یک همبازی انتخاب کنید، بهتر است به سراغ یک سگ دیگر بروید. آشنایی با اصول کلی در خصوص نگهداری همزمان از دو سگ به شما این امکان را می دهد که بتوانید از این حیوانات جذاب و دوست داشتنی در کنار هم مراقبت کنید. خرید دو سگ برای بازی با یکدیگر می تواند فواید زیادی برای این حیوانات داشته باشد.

خرید دو سگ برای بازی با یکدیگر 

سگ ها همدیگر را فعال و سرگرم می کنند

فعالیت زیاد، شادابی و اجتماعی شدن از جمله مواردی به شمار می روند که برای رشد کلی سگ مورد نیاز هستند. بخش زیادی از این کار را خودتان می توانید انجام دهید. در عین حال یک راه حل آسان برای اینکه سگ خود را شاداب تر کنید، انتخاب و خرید سگ دوم است. سگ ها می توانند همدیگر را فعال نگه دارند. علاوه بر این سرگرم شدن دو سگ با یکدیگر آن ها را یاری می کند تا همواره شاداب تر باشند.

سگ ها همدیگر را فعال و سرگرم می کنند 

کمک به کاهش اضطراب دو سگ

بخش زیادی از سگ ها فارغ از نژادی که دارند، اضطراب‌ های شدیدی را هنگام جدایی تجربه می کنند. اگر چه گاهی اوقات می توانید با انجام فعالیت های خاص سگ ها را نسبت از اضطرابی که دارند جدا کنید ولی به هیچ عنوان نمی‌ توان تاثیر نگهداری همزمان دو سگ را نادیده گرفت. در کنار این که درمان عاطفی و همچنین مصرف دارو برای رفع اضطراب سگ ها مفید است، راهکار ساده تر انتخاب سگ دوم و آوردن آن به خانه خواهد بود.

کمک به کاهش اضطراب دو سگ 

کمک به کاهش اضطراب دو سگ

جالب است بدانید سگ هایی که سن بالاتری دارند، می توانند به سگ های کم سن و سال تر آموزش های لازم را ارائه دهند. یک سگ پیر با توجه به تجربه ای که دارد، می تواند مسئول آموزش به توله سگ باشد. در واقع توله سگ راهنمایی های لازم را از هم نوع خود که سن بالاتری دارد دریافت می کند. پس از الگوبرداری قادر است که دستورات لازم را به خوبی اجرا نماید.

کمک به کاهش اضطراب دو سگ 

معرفی کردن یک سگ به سگ جدید

اگر به دنبال معرفی یک سگ به سگ جدید هستید باید نکات کلیدی مختلفی را در نظر بگیرید. با توجه به غریزه حسادتی که برخی از نژادها دارند، با پیگیری دستورالعمل های کاربردی می توانید آن ها را به همدیگر معرفی کنید. یکی از مهمترین نکات، شروع کردن از قلمرو بی طرف است. توصیه ما به شما این از ابتدا سگ خود را در مکانی غیر از خانه به بازدید سگ جدید ببرید. پس از این مرحله می توانید هر دو سگ را در خانه نگه دارید. این نکته را نیز در نظر بگیرید که در ابتدا باید اتاق های جداگانه‌ ای برای آن ها تهیه کنید. محل تغذیه نیز جدا باشد. نظارت بر تعامل سگ ها نیز از جمله نکاتی است که در این زمینه حائز اهمیت است. سعی کنید برای معرفی سگ جدید به سگ خود صبر زیادی داشته باشید. گاهی اوقات ممکن است چند روز طول بکشد که سگ های شما با هم دوست شوند. پس از آن به طور کامل می توانید برای معرفی دو سگ به یکدیگر آن ها را با محدودیت های کمتر در کنار همدیگر بگذارید.
اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید انواع سگ و نحوه نگهداری از آن ها هستید، می توانید سوالات خود را با کارشناسان مجموعه دهکده حیوانات در میان بگذارید.

لطفا نظرات خود را با خانواده دهكده حيوانات در ميان بگذاريد

تصاویر مجموعه
ساعات بازدید مجموعه
امکان بازدید همه روزه از مجموعه حتی روزهای جمعه و تعطیل
09123609467 شماره تماس - رفیعی
ساعات بازدید: 10 تا 19لطفا یک روز قبل از بازدید هماهنگ کنید