آمپول انابولین برای سگ

آمپول انابولین برای سگ را می توان یک عامل مؤثر و مفید برای تحریک هورمون های رشد این حیوان دانست. زیرا سگ ها زمانی که به دنیا می آیند برای رشد خود علاوه بر شیر مادر نیازمند ترشح درست و کامل غدد هورمونی نیز هستند. بنابراین برای ترشح این هورمون توسط غده هیپوفیز این حیوان لازم است از داروهای هورمونی از جمله آمپول انابولین استفاده کرد. بعد از تزریق این آمپول به سگ غده هیپوفیز شروع به ترشح هورمون رشد کرده و آن را به وسیله خون به اندام های حیاتی و استخوان‌ ها انتقال می دهد. به طور حتم دریافت آمپول انابولین برای سگ بخصوص توله تازه متولد شده باعث رشد بهتر اندام های مختلف آن می شود. هورمون تزریق شده به این حیوان تأثیر مثبتی بر روی رشد ماهیچه‌ها و عضلات و استخوان هایش می گذارد. به عبارتی ساده تر این آمپول باعث رشد مناسب و سریع سگ ها بر اساس نژاد آن ها می شود.

آمپول انابولین برای سگ

هورمون انابولین برای سگ

در خصوص تزریق آمپول انابولین برای سگ و در جواب این پرسش باید گفت که بعضی از این حیوانات به طور طبیعی دارای جثه ای درشت و تنومند هستند. بنابراین حتی بدون نیاز به تزریق، به رشد کافی رسیده و از اندامی قوی و ورزیده برخوردار می شوند. از این رو تزریق این آمپول برای این سگ ها لزومی ندارد. با این حال بعضی از سگ ها به دلیل نژاد خاصشان از جثه ای تقریباً متوسط و یا ضعیف برخوردار هستند. به همین جهت می توان از این هورمون برای تنومند شدن اندام آن ها استفاده کرد. البته باید توجه کرد که میزان تزریق آمپول به این سگ ها باید زیر نظر یک دامپزشک باتجربه صورت بگیرد.

هورمون انابولین برای سگ

اهمیت تزریق آمپول انابولین برای سگ

بسیاری از افراد به عنوان دارندگان سگ می خواهند سگشان دارای اندامی بزرگ تر و قوی باشد. بنابراین اقدام به تزریق آمپول انابولین برای سگ خود می کنند. همان گونه که شرح داده شد هورمون مستقیما بر روی غده هیپوفیز اثر کرده و باعث رشد جثه سگ می شود. علاوه بر آن می توان از این آمپول برای سگ هایی که به صورت مادرزادی از رشد مناسبی برخوردار نبوده اند نیز استفاده کرد. سگ هایی که دارای چنین مشکلاتی هستند بعد از دریافت هورمون مربوطه غده هیپوفیزشان تحریک شده و می توان شاهد رشد تمام اندام های آن ها بود. نکته مهم بعدی درباره اهمیت تزریق آمپول انابولین برای سگ آن است که به وسیله آن بدن سگ با سرعت بالایی شروع به رشد می کند. در نتیجه بسیاری از گونه ها می توانند نسبت به سایر سگ های هم نژاد خود بزرگ‌ تر و ورزیده تر شوند.

اهمیت تزریق آمپول انابولین برای سگ

آمپول انابولین بر ای سگ و تأثیر آن بر رشد قد این حیوان

با توجه به این مطلب که هورمون رشد به شکلی کاملاً مستقیم بر روی استخوان‌ها تأثیر می‌گذارد. می توان آمپول انابولین برای سگ را یک عامل تعیین کننده در رشد قد این حیوان دانست. لازم به ذکر است که غده هیپوفیز خود به صورت طبیعی روزانه حجم بالایی از هورمون مربوطه را ترشح می کند. بنابراین در صورت سالم بودن این غده در سگ رشد قد این حیوان نیز مناسب و مطلوب خواهد بود. با این حال اگر سگ از لحاظ نژادی جزو گونه های درشت هیکل است اما نسبت به هم نژاد های خود از قد کوتاه تری برخوردار است می توان از این آمپول برای رشد قدی این حیوان استفاده کرد.

آمپول انابولین بر ای سگ و تأثیر آن بر رشد قد این حیوان

نکات مهم درباره آمپول انابولین برای سگ

درباره استفاده از آمپول انابولین برای سگ نکات مهم و کلیدی بسیاری وجود دارند که در این متن به بیان برخی از مهم ترین آن ها می پردازیم. پیش از هر چیز باید گفت که اگر غده هیپوفیز به خوبی فعالیت کند دیگر نیازی به تزریق این آمپول نیست. زیرا سگ به خوبی رشد می‌ کند و از اندامی قوی و قدی بلند برخوردار می‌شود. حال ممکن است این غده دچار مشکل شود و عملکرد مناسبی نداشته باشد.
در چنین حالتی سگ نه تنها کوتاه قد خواهد شد بلکه از لحاظ جثه نیز ضعیف و نحیف می شود. به عبارتی می توان چنین برداشت کرد که سگ متناسب با نژادی که دارد نه تنها رشد نکرده بلکه ضعیف تر و کوچک تر به نظر می رسد. بنابراین باید توجه کرد در این حالت تزریق آمپول هیچ تأثیری بر رشد او نمی گذارد. زیرا غده هیپوفیز سگ دچار مشکل شده و قادر به ترشح هورمون رشد نیست. از این رو لازم است پیش از اقدام برای تزریق هورمون نسبت به رفع مشکل غده هیپوفیز سگ و درمان اساسی آن اقدام کرد.

لطفا نظرات خود را با خانواده دهكده حيوانات در ميان بگذاريد

تصاویر مجموعه
ساعات بازدید مجموعه
امکان بازدید همه روزه از مجموعه حتی روزهای جمعه و تعطیل
09123609467 شماره تماس - رفیعی
ساعات بازدید: 10 تا 19لطفا یک روز قبل از بازدید هماهنگ کنید