بهترین غذای سگ ایرانی

سگ‌ها نیز مانند بسیاری از موجودات زنده نیاز به تغذیه مناسب دارند. زمانی که یک توله سگ خریداری می‌کنید، باید بدانید که خرج غذای او در ماه کمی زیاد بوده و باید بهترین غذاها را برای او تهیه کنید. خوشبختانه با تاسیس فروشگاه‌های پت‌شاپ در کشور، امکان خرید بهترین غذای سگ ایرانی برای صاحبان سگ فراهم است. این غذاها دارای قیمتی مناسب هستند و دیگر نیازی به صرف هزینه‌های زیاد برای خرید برندهای خارجی نیست.

بهترین غذای سگ ایرانی را بهتر بشناسیم

تا قبل از این که پت‌شاپ‌های ایرانی اقدام به تولید غذاهای مخصوص ایرانی برای سگ‌ها کنند، بسیاری از صاحبان سگ مجبور بودند تا با خرید غذاهای گران‌قیمت خارجی، متحمل هزینه‌های زیادی در طول سال بشوند. اما چند برند فعال در حوزه حیوانات، با تولید محصولات باکیفیت گامی بلند به سوی خودکفایی در زمینه تولید غذای سگ برداشته‌اند. این غذاها در بسته‌بندی‌های زیبا و قیمتی مناسب در بسیاری از فروشگاه‌های حیوانات کشور عرضه می‌شوند.

بهترین غذای سگ ایرانی

ویژگی‌های بهترین غذای خشک سگ ایرانی

همانطور که می‌دانید سگ‌ها در هر سنی نیاز به یک نوع غذای خاص دارند. همچنین رژیم غذایی نژادهای مختلف باهم فرق داشته و هر کدام باید غذای مخصوص به خود را مصرف کنند. وجه مشترکی که بین تمام نژادها وجود دارد کیفیت غذا است، که باید در تمام برندها رعایت شود. اگر به دنبال بهترین غذای سگ ایرانی هستید باید به دنبال آن‌هایی باشید که حاوی پروتئین، فیبر، چربی، فسفر، پتاسیم، آهن، مس، انواع ویتامین مورد نیاز سگ و غیره باشند.

چگونه غذای سگ را انتخاب کنیم؟

به طور کلی دو نوع غذا برای سگ وجود دارد. غذای کنسروی و غذای خشک. عوامل موثر زیادی در انتخاب غذای مناسب برای سگ نقش دارند که مهمترین آن‌ها عبارتند از جثه سگ، نژاد، سن و بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید. معمولاً غذاهای کنسروی کمی گران هستند و همچنین در صورت مصرف زیاد، موجب بروز مشکلات دهان و دندان در سگ‌ها می‌شوند. غذاهای کنسروی بلافاصله بعد از باز شدن باید مصرف شوند، در غیر این صورت، خیلی زود فاسد می‌شوند.
بهترین غذای سگ ایرانی معمولا به صورت خشک عرضه می‌شود. بسیاری از دامپزشکان این نوع غذاها را به نمونه‌های کنسروی ترجیح می‌دهند. به این خاطر که غذاهای خشک ماندگاری بسیار بالایی دارند و در عین حال، بسیار نیز مقرون‌ به صرفه هستند. همچنین، مواد معدنی موجود در غذاهای خشک به مراتب از غذاهای کنسروی بیشتر است. دلیل این امر هم عدم استفاده از مواد افزودنی و نگهدارنده در غذاهای خشک است.

بهترین غذای سگ ایرانی

غذای سگ ایرانی بهتر است یا خارجی

خب پاسخ به این سوال واضح است. شرکت‌های خارجی با در اختیار داشتن تجهیزات مدرن و بودجه‌های کلان، غذاهای باکیفیتی به بازار عرضه می‌کنند. اما این بدان معنا نیست که غذاهای ایرانی کیفیت لازم را ندارند. اگر بهترین غذای سگ ایرانی را با یک برند معروف خارجی مقایسه کنید، خواهید دید که کیفیت ساخت آن‌ها خیلی هم فرقی نداشته و تاکنون کسانی که این غذا را تهیه کرده‌اند از آن راضی بوده‌اند. مزیتی که غذاهای ایرانی نسبت به خارجی دارد، قیمت ارزان آن‌هاست. به دلیل نوسانات بازار ارزی، قیمت تمام شده برندهای متوسط خارجی نیز به مراتب از بهترین غذاهای سگ ایرانی بیشتر می‌شود.

چه غذایی برای دوران بارداری سگ مناسب است؟

انواع نژاد سگ‌ ها در دوران بارداری باید به خوبی تغذیه شوند. غذایی که در این دوران برای آن‌ها توصیه می‌شود، غذاهای نیمه چرب و پروتئین‌دار است. اگر به سراغ بهترین غذای سگ ایرانی بروید تمام این مواد مغذی را در آن پیدا خواهید کرد. ماده سگ‌های باردار از لحاظ تغذیه، شباهت زیادی به توله سگ‌ها دارند. از آن‌جایی که توله‌ها نیاز مبرمی به مصرف مواد معدنی برای رشد خود دارند، پس می‌توان برای رشد ماده سگ‌های باردار نیز از غذاهای مخصوص توله سگ‌ها استفاده کرد. به یاد داشته باشید که غذاها را به همراه آب به سگ‌های باردار بدهید. آن‌ها در این دوران نیازی شدید به مصرف آب دارند.

بهترین غذای سگ ایرانی
اگر قصد خرید سگ خانگی دارید، باید قبل از هر چیز نحوه نگهداری از او را یاد بگیرید. نگهداری از حیوانات به ویژه سگ‌ها، شرایط خاص خودش را داشته و با آن چیزی که شما تصور می‌کنید کاملا متفاوت است. سگ‌ها همانقدر که باوفا و دوست‌داشتنی هستند، همانقدر هم می‌توانند بازیگوش و پرهزینه باشند. پس در انتخاب سگ خود نهایت دقت را داشته باشید تا نمونه‌های آرام و ساکت را تهیه کنید.

قیمت آهن آلات امروز

لطفا نظرات خود را با خانواده دهكده حيوانات در ميان بگذاريد

تصاویر مجموعه
ساعات بازدید مجموعه
امکان بازدید همه روزه از مجموعه حتی روزهای جمعه و تعطیل
09123609467 شماره تماس - رفیعی
ساعات بازدید: 10 تا 19لطفا یک روز قبل از بازدید هماهنگ کنید