سگ آپارتمانی بدون ریزش مو

داشتن یک سگ به عنوان بهترین دوست برای بسیاری از مردم، یکی از تجربه های با ارزش در طول زندگی است و داشتن یک یا چند سگ به عنوان حیوان خانگی و زندگی با آنها یک سبک زندگی محسوب می شود. اما متاسفانه بسیاری از نگه دارندگان سگ ها، پس از مدتی این سبک زندگی را کنار می گذارند، چرا؟ خب اگر شما هم در آپارتمان زندگی می کنید پس می دانید که چگونه ریزش موی سگ ها می تواند تبدیل به یک کابوس شود، چون بعد از گذشت چند هفته، احتمالا در خانه، موی سگ ها را در هرقدمی که برمی دارید مشاهده خواهید کرد.
اما خوشبختانه ده ها تن از نژاد های مختلف سگ هایی که ریزش مو ندارند یا ریزش موی کمی دارند و مناسب برای نگهداری در آپارتمان هستند، منتظر شما هستند تا شما آنها را به عنوان حیوان خانگی خود انتخاب کنید. بنابراین بدون هیچ درنگی این نژاد های سگ را به شما معرفی می کنیم.

سگی که کمترین ریزش مو را دارد

  • سگ نژاد مالتیز

سگ های مالتیز، ظاهر بسیار ظریف و زیبایی دارند. بدن آن ها از موها بلند و صافی تشکیل شده است که می تواند هر فردی را مجذوب خود کند. این سگ های کوچولوی زیبا یکی از سبک ترین موجودات در دنیا هستند و وزن آنها به حداکثر 3.1 کیلوگرم می رسد. چشم ها سیاه زیبای آن ها، قطعاً شما را مجذوب خود می کند و آن ها این را می دانند. سگ های مالتیز ریزش موی بسیار کمی دارند و این یکی از ویژگی های بارز آن ها برای نگهداری در آپارتمان است.
با این حال این سگ ها نیز خواستار اقدامات جدی برای نظافت هستند. علی رغم پر انرژی بودنشان، برای انجام تمرینات پی در پی مزاحم شما نمی شوند، همراهی شما در یک پیاده روی روزانه آن ها را به اندازه کافی خوشحال می کند. این سگ ها همواره آماده ی دوست جدید هستند، این سگ ها به طور حتمی زندگی را برای شما شگفت انگیز می کنند.

سگ آپارتمانی بدون ریزش مو

  • سگ نژاد پودل

پودل ها بسیار پر جنب و جوش و باهوش هستند و مدت هاست که یکی از نژاد های مورد علاقه دوست داران سگ ها هستند.
پودل ها هم مانند بسیاری از سگ های دیگر ریزش مو دارند، که این یک امر طبیعی است. با این حال پودل ها شهرت خود را به عنوان نژادی که کم ترین ریزش مو را دارد، به دست آورده است. پودل ها به دلیل این که فقط لایه ای از مو های متراکم و فر دارند، ریزش مو درآن ها به ندرت دیده می شود. پودل ها همچنین آلرژی کم تری را برای نگه دارندگان خود ایجاد می کنند.

سگ آپارتمانی بدون ریزش مو

سگی که ریزش مو نداشته باشد

  • سگ نژاد بیچون فرایز

این نژاد از سگ ها، سگ هایی با موهای فر هستند. آنها بازیگوش و کنجکاو هستند و شما هنگام آشنایی با افراد دیگر، سگ ها یا بچه ها به ذات آنها پی خواهید برد. آنها نه خیلی فعال هستند و نه خیلی تنبل. آن ها از انجام کار هایی مانند خوابیدن روی صندلی لذت می برند.
بیچون ها سگ هایی مناسب برای نگهداری در آپارتمان هستند، زیرا از آنجایی که فرهای آنها مانع از ریختن موهای مرده آن ها به محیط می شود، ریزش مو ندارند. برای بیچون ها نظافت باید حداقل دوبار در هفته انجام شود، تا موهای گرفتار شده بین موهای فر آن ها تمیز شود. این کار را می توانید به وسیله مسواک، به بهترین نحو انجام دهید.

سگ آپارتمانی بدون ریزش مو

  • سگ نژاد بروکسل گریفون

حداکثر وزن این سگ ها بین 3 تا 6 کیلوگرم است. این سگ ها با اندازه کوچکی که دارند، دارای شخصیت بزرگی هستند. این موجودات کوچک دوست داشتنی بسیار وفادار و صمیمی هستند. چشمان آن ها تمایل دارد مجموعه از احساسات انسانی را نشان دهد. بروکسل گریفون ها دو نوع هستند: بروکسل گریفون ها دارای پوست و موهای صاف و بروکسل گریفون های دارای پوست و موهای متراکم و سخت.
بروکسل گریفون ها با پوست و موهای سخت و متراکم ستاره ها واقعی این روزها هستند، زیرا ریزش مو ندارند و نظافت گاه به گاه برای دور نگه داشتن خانه تان از موها اضافی این سگ ها کافی است و از این رو برای نگهداری در اپارتمان مناسب هستند. آنها به سختی با انسان های دیگر به غیر از صاحبشان ارتباط برقرار می کنند و آنها بسیار احساساتی هستند و تنبیه کردن آنها می تواند آن ها را بسیار آزرده کند.

سگ آپارتمانی بدون ریزش مو

لطفا نظرات خود را با خانواده دهكده حيوانات در ميان بگذاريد

تصاویر مجموعه
ساعات بازدید مجموعه
امکان بازدید همه روزه از مجموعه حتی روزهای جمعه و تعطیل
09123609467 شماره تماس - رفیعی
ساعات بازدید: 10 تا 19لطفا یک روز قبل از بازدید هماهنگ کنید