بزرگترین مرکز فروش سگ در ایران

اخیرا در کشور ما سرپرستی و نگهداری کردن از سگ ها رونق بیشتری پیدا کرده است. تعداد افرادی که تمایل به خرید سگ دارند رو به ازدیاد است. از این رو تعداد مراکز عرضه کننده نیز به نسبت تقاضا افزایش یافته است. اما کدام مرکز برای این کار مناسب است؟

بزرگترین مرکز فروش سگ در ایران

راهنمای فروش سگ + معرفی بزرگترین مرکز فروش

داشتن سگی اصیل که از نظر ژنتیکی نقصی نداشته و رفتارهای پرخاشگرانه ندارد، آرزوی بسیاری از افرادی است که به نگهداری از این حیوان نجیب علاقه مند هستند. دهکده حیوانات یکی از مراکز معتبر در زمینه پرورش و فروش سگ است که مجوزهای لازم را از وزارت جهاد کشاورزی اخذ نموده است. در این مرکز اصول جهانی و استانداردهای موجود در زمینه پرورش سگ به طور کامل لحاظ می شود و سگ های کاملاً اصیل به متقاضیان عرضه می شود. موقعیت مکانی این مرکز وسیع، شهر کرج است اما متقاضیان از سراسر ایران قادر به سفارش گذاری و خرید سگ از این مرکز می باشند. بنابراین تمام متقاضیانی که در شهر آنها امکان دسترسی به مراکز فروش سگ وجود ندارد می توانند به راحتی و با چند کلیک ساده نژاد مورد نظر خود را دهکده حیوانات خریداری کنند و در زمان و مکان مورد نظر خود آن را تحویل بگیرند. دهکده حیوانات امکان بازدید پیش از خرید را برای مشتریان خود فراهم کرده است و متقاضیان در صورت تمایل می توانند برای انتخاب سگ، در بازه زمانی 10 تا 19 و با هماهنگی قبلی به محل مرکز مراجعه کنند و از نزدیک توله سگ ها و یا هر آیتم دیگری را که مد نظر دارند را بررسی نمایند.

راهنمای فروش سگ + معرفی بزرگترین مرکز فروش

برخی از افراد تمایل به سرپرستی سگ هایی دارند که زیبایی شاخصی دارند. اینگونه نژادها نیز در دهکده حیوانات نگهداری می شوند و افراد می توانند برای داشتن یکی از آن ها به راحتی اقدام نمایند. آنچه در زمان خرید سگ باید مد نظر قرار گیرد این است که این انتخاب می تواند تقریبا ده تا پانزده سال از عمر فرد را متاثر سازد. چرا که زمانی که یک فرد سرپرستی از یک سگ را عهده دار می گردد نمی تواند نسبت به آن بی تفاوت باشد و باید از همه نظر او را مورد حمایت قرار داده و نیازهای او را برآورده سازد. رها سازی حیوان نمی تواند از نظر اخلاقی کار پسندیده ای باشد لذا بهتر است با تحقیق و مشورت و کسب آگاهی های مورد نیاز، سگی برای همراهی انتخاب شود که با شرایط اختصاصی زندگی فرد تناسب داشته باشد تا همزیستی دلنشینی برای فرد و حیوان به وجود آید. لذا اگر فردی با توجه به برنامه بلند مدت زندگی خود می داند که قادر به انجام این کار نیست، بهتر است از قبول سرپرستی یک سگ چشم پوشی کند و یا اینکه انجام آن را به زمان دیگری موکول نماید.

راهنمای فروش سگ + معرفی بزرگترین مرکز فروش

مرکز معتبر برای فروش سگ

اخیرا در کشور ما سرپرستی و نگهداری کردن از سگ ها رونق بیشتری پیدا کرده است. تعداد افرادی که تمایل به خرید سگ دارند رو به ازدیاد است. از این رو تعداد مراکز عرضه کننده نیز به نسبت تقاضا افزایش یافته است. اما کدام مرکز برای این کار مناسب است؟
واضح است که با وجود تنوع در نژاد و کاربرد سگ ها، انتخاب موردی مناسب برای نگهداری کار سخت و دشواری خواهد بود که نیاز به تحقیق و دقت زیاد خواهد داشت. چرا که خرید سگ هایی که اصیل نیستند و آموزش آنها به درستی صورت نگرفته دردسر ساز است. لذا باید در میان فروشندگان سگ به مراکزی مراجعه شود که نژادهای اصیل را نگهداری می کنند و از اصول آموزش و تربیت سگ ها به خوبی آگاه هستند. در این مراکز می توان از خدمات مشاوره تخصصی بهره مند شد و بهترین سگی را که با شرایط منحصر به فرد زندگی همخوانی دارد را انتخاب نمود. چرا که هر نژاد سگ ویژگی های خاصی دارد و حضور تمام نژادها در همه محیط ها مناسب نیست. به عنوان مثال نمی توان از سگ هایی که نیازمند فعالیت زیاد هستند در آپارتمان های کوچک نگهداری کرد. پس قطعا انتخاب نژادهایی که از این ویژگی برخوردار هستند برای نگهداری در یک فضای محدود اشتباه مطلق است که هم باعث رنجش و آزار حیوان می شود و هم آسایش زندگی فرد را تحت تاثیر قرار می دهد.
همچنین افرد مبتدی با حضور در این مراکز می توانند اطلاعات مورد نیاز خود را در مورد نحوه نگهداری و تغذیه سگ ها جمع آوری کنند. چرا که داشتن تجربه برای افرادی که قصد نگهداری از سگ در منزل خود را دارند بسیار ضروری است و نا آگاهی در این رابطه می تواند مشکلات عدیده ای را به دنبال داشته باشد.

لطفا نظرات خود را با خانواده دهكده حيوانات در ميان بگذاريد

تصاویر مجموعه
ساعات بازدید مجموعه
امکان بازدید همه روزه از مجموعه حتی روزهای جمعه و تعطیل
09123609467 شماره تماس - رفیعی
ساعات بازدید: 10 تا 19لطفا یک روز قبل از بازدید هماهنگ کنید