باوفاترین نژاد سگ

از اوایل تاریخ بشر، مردم پیوند ویژه‌ای با سگ‌ها داشته‌اند. سگ‌ها احساس وفاداری ذاتی به گروه خود را دارند و به همراهی، عشق، امنیت و دوستی نیاز دارند. ما انسان‌ها هم به‌نوعی در بسیاری از این نیازها، باهم مشترکیم. با گذشت سال ها، این امر باعث شده است كه سگ‌ها به‌ عنوان بهترین دوست انسان، جای خود را در میان ما انسان‌ها پیدا کنند. درحالی‌که ما به‌عنوان انسان سگ‌هایمان را به‌عنوان دوستان خود می‌بینیم، آن‌ها ما را به‌عنوان اعضای گروه خود می‌بینند.

سگ نماد وفاداری در حیوانات

همه سگ‌ها وفادار هستند و وفاداری‌شان را در شرایط مختلف به منصه‌ی ظهور رسانده اند. در طول تاریخ، داستان‌های بی‌شماری ازانواع نژاد سگ‌ ها وجود داشته است که به خاطر محافظت، نجات یا ماندن در کنار صاحبانشان، شجاعت زیادی از خود نشان داده اند. در ادامه با 10 نژاد برتر سگ وفادار به‌طور خلاصه آشنا می‌شویم. این نژادهای خاص بر اساس تجربیات صاحب‌خانه، بارها ثابت کرده اند که وفادار و شجاع هستند.

سگ پیرنه بزرگ

مانند بسیاری از سگ‌ها، پیرنه های بزرگ یک نگهبان شجاع برای خانه شما هستند. آن‌ها همچنین آرام، باهوش و بسیار بی روح هستند. نژاد پیرنه بزرگ نژاد خانوادگی بزرگی می باشد، چرا که سگ‌های این نژاد بسیار صبور هستند. آن‌ها به آموزش های اولیه بسیار و ورزش های مداوم و تحریک ذهنی نیاز دارند.

باوفاترین نژاد سگ

سگ روتوییلر

نژاد روتوییلر در فیلم ها شهرت بدی پیدا کرد اما این محافظان دلیر، یکی از وفادارترین سگ‌های خانوادگی اطراف ما هستند. این نژاد پرقدرت و قدرتمند که از مستر لژیونرهای رومی نشات گرفته است، دنیای بیرون را با اعتماد به نفس خاص خود می بیند.

باوفاترین نژاد سگ

سگ پلیس

این سگ با اعتمادبه‌نفس، شجاع و باهوش است. دلایل بسیاری وجود دارد که سگ‌های پلیس در رده اول سلطنتی سگ‌ها ایستاده اند، اما کارشناسان می‌گویند ویژگی تعیین کننده آن‌ها وفاداری، شجاعت، اعتماد به نفس، توانایی یادگیری دستورات برای بسیاری از کارها در زمان کوتاه و تمایل به قرار دادن زندگی خود در خطر و در حال دفاع از عزیزان شما می باشد.

باوفاترین نژاد سگ

سگ آکیتا

این نژاد پر افتخار سگ توسط AKC "عمیقاً وفادار" خوانده می‌شود. این سگ های بزرگ، هوشیار و شجاع هستند . آکیتا همچنین گراز وحشی، خرس سیاه و گاه گوزن را ردیابی و شکار می‌کند. سگ آکیتا از چالش ها عقب نمی ماند و به راحتی نمی ترسد. در نتیجه می توان به‌عنوان نگهبان بی باک و وفادارخانواده های خود روی آن ها حساب باز کرد.

باوفاترین نژاد سگ

سگ بریتانی

این نژاد سرگرم کننده "یک کارگر مشتاق" است که دوست دارد هر کاری را که به او محول می کنید، انجام دهد. بریتانی ها به ‌عنوان کارگران مشتاق شناخته شده اند، اگرچه آنها اغلب بریتانی اسپانیل نامیده می شوند، اما در سال 1982 کلوپ آمریکایی کلمه "اسپانیل" را از این نام نژاد حذف کرد. بریتانی پرانرژی یک همراه و همکار خانوادگی و سگ شکارچی است و یکی از وفادارترین سگ‌ها به شمار می رود.

باوفاترین نژاد سگ

سگ باکسر

باکسرها بسیار هوشیار و فعال هستند و همین امر آنها را به یک نژاد نظارتی عالی تبدیل می کند. سگ های باکسر خوش بین و بازیگوش هستند. صبر و طبیعت محافظ آنها باعث شده است که به‌ عنوان یک سگ بزرگ در کنار کودکان به شهرت برسند. آنها مشاغل نگهبان و سرپرست خانواده را جدی می گیرند و بدون ترس با تهدیدها روبرو می شوند.

باوفاترین نژاد سگ

سگ داکسهوند

داکسهوندها برای دویدن از راه دور، جهش یا شنای سخت و حرکات طاقت فرسا ساخته نشده اند. داکسهوندها به‌عنوان نگهبان های خوب می توانند به کار گرفته شوند چرا که داکسهوند ها باهوش و هوشیار هستند. نژاد داکسهوند یکی از محبوب ترین نژادها در سراسر دنیاست.

باوفاترین نژاد سگ

سگ بول داگ

شما نمی توانید یک بولداگ را با هر نژاد دیگری اشتباه کنید. پوست گشاد در ناحیه سر، داشتن ابروهای خز دار و گوش های کوچک، از جمله خصایص سگ بول داگ است. بول داگ ها می توانند تا 50 پوند وزن داشته باشند، بول داگ ها به لجوج بودنشان شهرت دارند. این نژاد عزتمند، شجاع، دوست داشتنی و محافظ است. بول داگ ها از پیاده روی های سریع لذت می برند و برای ماندگاری لازم به ورزش های منظم، همراه با یک رژیم غذایی دقیق نیاز دارند.

باوفاترین نژاد سگ

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد انواع سگها و استعلام قیمت آنها با کارشناسان مجموعه سگ نگهبان دهکده حیوانات تماس بگیرید
لطفا نظرات خود را با خانواده دهكده حيوانات در ميان بگذاريد

تصاویر مجموعه
ساعات بازدید مجموعه
امکان بازدید همه روزه از مجموعه حتی روزهای جمعه و تعطیل
09123609467 شماره تماس - رفیعی
ساعات بازدید: 10 تا 19لطفا یک روز قبل از بازدید هماهنگ کنید