بهترین سگ خانگی برای نوجوانان

هنگامی که قصد خرید انواع نژاد سگ برای خانواده و یا به طور خاص برای فرزند نوجوان خود دارید، باید به دنبال نژادی باشید که صبور، خوش اخلاق و مهربان باشد. همچنین، باید شخصیت نوجوان خود را نیز مد نظر قرار دهید تا با یکدیگر سازگار باشند. انتخاب بهترین سگ خانگی برای نوجوانان کمی کار سختی است. تصور کنید، فرزندان شما آرام و منزوی هستند و هیچ علاقه‌ای به سگ‌های بازیگوش و پر سر و صدا ندارند. و یا برعکس، صاحب نوجوانانی هستید که بسیار پرانرژی بوده و هرگز تمایل به داشتن سگ‌های آرام و بی سر و صدا ندارند. پس در انتخاب سگ خانگی باید خیلی دقت کنید.

انتخاب بهترین سگ خانگی برای نوجوانان

مطالعات نشان داده است که حیوانات خانگی تاثیر به سزایی در روحیه و حتی سلامت ذهنی نوجوانان می‌گذارند. به ویژه نوجوانانی که هنوز از بیماری اوتیسم رنج می‌برند. از همین رو، در ادامه به معرفی چند نژاد مناسب برای خرید پرداخته‌ایم تا به کمک آن روحیه فرزندان خود را بهبود ببخشید.

بهترین سگ خانگی برای نوجوانان

نژاد لابرادور رتریور (Labrador Retriever)

مهم نیست که ساکن چه منطقه‌ای هستید، نژاد لابرادور بهترین گزینه انتخاب برای تمامی سنین است. این نژاد در بسیاری از کشورهای جهان پروش می‌یابد و از لحاظ شخصیت و خلق و خو بسیار حیرت‌آور است. لابرادورها بسیار پر انرژی هستند و عاشق دویدن در فضای باز می‌باشند. اگر اهل ورزش کردن هستید، آن‌ها بسیار پرانرژی هستند و پابه‌پای شما تا قله قاف هم می‌دوند.

بهترین سگ خانگی برای نوجوانان

نژاد پاگ (Pug)

در انتخاب بهترین سگ خانگی برای نوجوانان حتما نژاد پاگ را در اولویت قرار دهید. این سگ‌ها از نظر عاطفی بسیار حساس هستند. کافیست متوجه شوند که تنها هستید و فقط به آن‌ها توجه می‌کنید، آنگاه تمام وقت و زندگی خود را صرف شما خواهند کرد. پاگ‌ها کمی بازیگوش هستند، اما به سادگی حرف‌های شما را گوش می‌دهند و به شدت تلاش می‌کنند تا مورد تحسین صاحبان خود قرار بگیرند. این فسقلی‌ها روزانه به کمی پیاده‌روی نیاز دارند و معمولا ماندن در خانه را به بیرون ترجیح می‌دهند.

بهترین سگ خانگی برای نوجوانان

نژاد جک راسل تریر (Jack Russell Terrier)

مهم نیست که سن نوجوان شما چقدر است و چه خلق و خویی دارد. چراکه نژاد جک راسل دارای شخصیتی انعطاف‌پذیر و صمیمانه است که با همه چیز کنار می‌آید. آن‌ها گزینه مناسبی برای انتخاب هستند و اگر به خوبی تربیت شوند، علاوه‌ بر حس مسئولیتی که در قبال شما خواهند داشت، تبدیل به بهترین رفیق و همدم نیز می‌شوند.

بهترین سگ خانگی برای نوجوانان

نژاد ژرمن شپرد (German Shepherd)

نژاد ژرمن را می‌توان بهترین سگ خانگی برای نوجوانان دانست. توجه داشته باشید که پس از خرید سگ ژرمن شپرد باید خود را آماده روزهای پر تلاطم کنید. این سگ‌ها شدیدا علاقه به گشت‌زنی و پیاده‌روی دارند. شاید، این خصلت آن‌ها شما را پس از مدتی خسته و کسل کند، اما در عوض شنوندگان خوبی هستند و در تسکین استرس کمک زیادی به شما خواهند کرد. وقتی که با آن‌ها صحبت کنید، انگار تمام حرف‌های شما را از اعماق وجودشان لمس می‌کنند که این امر وجه تمایز آن‌ها با سایر نژادهاست.

تماس بگیرید توله نر ژرمن شپرد - G104
تماس بگیرید توله ژرمن شپرد مو بلند - G106
تماس بگیرید توله ژرمن شپرد شولاین - G108
تماس بگیرید سگ ژرمن شپرد تربیت شده - G111

بهترین سگ خانگی برای نوجوانان

نژاد سنت برنارد (Saint Bernard)

نژاد سنت برنارد جزو نژادهای بزرگ جثه بوده و به سگ نجات در کوهای آلپ معروف است. این سگ‌ها علی‌رغم جثه بزرگی که دارند، اما دارای بدنی نرم و دوست‌داشتنی هستند. ویژگی منحصربفرد سنت برناردها اطاعت‌پذیری آن‌هاست. این سگ‌ها تمایلی برای بیرون رفتن ندارند و پس از این‌که مورد آموزش قرار بگیرند، وفادار و فرمانبر خواهند بود.

بهترین سگ خانگی برای نوجوانان

نژاد پاپیون (Papillon)

هنگام انتخاب بهترین سگ خانگی برای نوجوانان، نژاد پاپیون همیشه جزو گزینه‌های محبوب برای انتخاب بوده است. این سگ‌ها رابطه خوبی با تمام افراد و حتی غریبه‌ها دارند. ویژگی منحصربفردی که این نژاد را از سایر نژادها متمایز ساخته عدم پارس کردن آن‌هاست. پاپیون‌ها عاشق نوازش شدن هستند. البته، برای این کار نیازی نیست که از شما تقاضایی کنند، چراکه آنقدر زیبا و پشمالو هستند که خودتان داوطلبانه اقدام به این کار می‌کنید.

انتخاب سگ یکی از چالش‌های بزرگی است که بسیاری از والدین در هنگام خریدن آن برای فرزندان خود با آن روبرو هستند. هر نژادی دارای خلق و خوی و خصوصیات اخلاقی منحصربفرد خود است، که اگر متناسب با روحیات نوجوانانتان انتخاب نشوند، هرگز نمی‌توانند دوست خوبی برای آن‌ها باشند. از این رو، قبل از خرید نژادهای مختلف حتما از روحیات و خصوصیات اخلاقی فرزندان خود مطلع شوید، تا بهترین گزینه را برای خرید انتخاب کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:

بهترین سگ آپارتمانی برای کودکان

لطفا نظرات خود را با خانواده دهكده حيوانات در ميان بگذاريد

تصاویر مجموعه
ساعات بازدید مجموعه
امکان بازدید همه روزه از مجموعه حتی روزهای جمعه و تعطیل
09123609467 شماره تماس - رفیعی
ساعات بازدید: 10 تا 19لطفا یک روز قبل از بازدید هماهنگ کنید